Begin dit jaar heeft de gemeente Vught de samenwerking met de VVV Noordoost-Brabant beëindigd. Het merk ‘VVV’ is dan ook niet meer in gebruik in onze gemeente. In Vught en Helvoirt spreken we voortaan van Toeristische Informatiepunten (TIP’s).
De Toeristische Informatiepunten zijn onderdeel van Bezoek Vught, het informatieplatform voor toeristen en andere bezoekers van de gemeente. Brabant Marketing is de beheerder van de website bezoekvught.nl en heeft – op verzoek van de gemeente – vorm gegeven aan de nieuwe informatiepunten.
Toeristisch maatwerk
Wethouder Du Maine is blij met de nieuwe aanpak: ‘Bezoek Vught en Brabant Marketing stellen ons in staat tot nog beter toeristisch maatwerk. De lokale kennis is groot, de lijntjes zijn kort en dat maakt het gemakkelijk om snel en goed te reageren op alles wat voor onze bezoekers interessant of belangrijk is. Hierdoor krijgt onze toeristische service een impuls.’
Ook Christian Tomassen, eigenaar van Brabant Marketing, is blij met de samenwerking en de nieuwe TIP’s: ‘De naam en look en feel sluiten aan op de huisstijl van Bezoek Vught. Voor de herkenbaarheid is er bewust gekozen om de letter i - voor informatie – terug te laten komen. Het versterkt de herkenbaarheid en draagt bij aan een actueel, eenduidig informatieaanbod. Bezoekvught.nl en de informatiepunten bieden inwoners, bezoekers en toeristen alles voor een prettig, leerzaam en onderhoudend verblijf.’
Bezoekvught.nl vernieuwd
Naast de vernieuwing van de Toeristische Informatiepunten wordt ook bezoekvught.nl in de loop van dit jaar vernieuwd. Met de vernieuwing van deze website wil de gemeente Vught de onderlinge samenhang tussen recreatie, toerisme, ondernemerschap en erfgoed verder verbeteren en zich sterker profileren.